TARIFE *
Shuttle Timisoara - Budapesta: 200 LEI
Shuttle Budapesta - Timisoara: 200 LEI
Shuttle Arad - Budapesta: 175 LEI
Shuttle Budapesta - Arad: 175 LEI
Transfer privat - Timisoara- Budapesta: se calculeaza la cerere
Transfer privat - Budapesta - Timisoara: se calculeaza la cerere
Transfer Timisoara - Belgrad: (se opereaza la cerere - in regim privat): se calculeaza la cerere
Transfer Belgrad - Timisoara: (se opereaza la cerere - in regim privat): se calculeaza la cerere
Servicii suplimentare disponibile contra cost:
🔹Îmbarcare/debarcare în zonele limitrofe Timișoarei/Aradului **
🔹Bagaj suplimentar – 20 euro/bagaj
🔹Transport animale de companie de talie mică – 20 euro/animal
!!! Serviciile suplimentare trebuie anunțate și confirmate de transportator în momentul rezervării. În lipsa confirmării, acestea nu vor putea fi oferite.
** între 5 si 20 euro in funcție de distanța
* Sau echivalent in euro
Nota:
*** In zilele de sarbatori legale (Paste, Craciun, An Nou) tarifele pot suferi majorari.
IN ATENTIA PASAGERILOR, din partea Aeroportul International Ferenc Liszt Budapest!
www.bud.hu
Ca urmare a planului de dezvoltare al Aeroportului va fi modernizat podul care duce la Terminalului 2 al Aeroportului International Ferenc Liszt, precum si zona folosita pentru debarcare-imbarcare din fata cladirii.
⛔ Din data de 20 februarie 2025, pasagerii nu vor putea circula pana la nivelul de plecare (superior) al aeroportului iar suprafata pentru imbarcare si debarcare va fi redusa si la nivelul (inferior) de sosire.
🅿️ Pentru pasagerii care sosesc cu masina, Aeroportul Budapesta recomanda utilizarea parcarilor TERMINAL, marcata cu indicatoare verzi si CITY BREAK marcata cu indicatoare violet.
❕ Din cauza modificarilor ordinii de circulatie, va rugam sa va apropiati de aeroport cu mai multa prudenta si in conformitate cu indicatoarele rutiere modificate.
Operatorul aeroportului solicită înțelegerea și răbdarea pasagerilor în timpul lucrărilor.
* campuri obligatorii ** Nota: Se va completa cate un formular pentru fiecare transfer (fiecare ruta) Pentru numerele de telefon se vor folosi doar caractere numerice (+ se va inlocui cu 00) Rezervarile incomplete si incorecte nu se vor lua in considerare Confirmarea rezervarilor se va face exclusiv în timpul programului de lucru al agentiei! Pentru plecarile in mai putin de 24h, rezervarile se fac doar apeland nr de urgenta 0040724232343 si pot fi onorate in functie de disponibilitate!
Se trimite mesajul...
Transfer Aeroport - de la Timisoara/ Arad la Budapesta/ Belgrad si retur
IN ATENTIA PASAGERILOR!!!
Rezervarile pentru transferul la / de la aeroport se pot face:
* completand formularul de mai sus
* prin e-mail: transport@recreation.ro
* la nr de tel 004 0256 294393, 004 0256 491480 (in timpul programului de lucru)
* nu se fac rezervari pentru transferuri la soferi!
Confirmarile solicitarilor de rezervare vor veni in cel mai scurt timp posibil, tinand cont si de programul de lucru al agentiei
IMPORTANT! Pasagerii sunt rugati ca, in cazul anularii zborului, pierderii unui zbor, oricarei modificari a calatoriei sau anularii transferului din orice alt motiv, sa comunice acest lucru companiei noastre in cel mai scurt timp pentru a putea reorganiza transportul. In caz contrar, se va percepe plata serviciului de transport rezervat.
Plecarile spre aeroportul din Budapesta se fac de la adresa comunicata de pasager, astfel incat sosirea la aeroport sa fie cu 2-3 ore inainte de decolarea zborului. Timpul maxim de asteptare dupa intalnirea cu soferul pe aeroport este de 2 ore.. Timpul maxim de asteptare de catre sofer, la adresa este de maxim 5 minute.
IMPORTANT!!! - informatii generale
La decolare:Pasagerii vor fi anunțati cu o zi inainte, dupa pranz, despre ora la care se va face preluarea, urmand ca soferul microbuzului sa ia legatura cu ei in ziua calatoriei, cu 10 - 15 minute inainte de a ajunge la adresa/punctul de preluare.In cazul in care nu sunteti contactati de agentie pentru confirmarea orei de preluare cu o zi inainte de data calatoriei, in intervalul 15:00 - 16:30, va rugam sa ne contactati la numerele:(din luni pana vineri: 0256 294393 / 491480 - pana la ora 17:00, sau 004 0724 232343 / 004 0744 517427 - dupa ora 17:00 si in weekend).
In cazul in care nu sunteti contactati de sofer in intervalul comunicat de agentie sau nu ati fost contactati de acesta, nu intarziati mai mult de 15-20 de minute pentru a anunta acest lucru agentiei (numerele de contact sunt aceleași ca mai sus).Pasagerii sunt rugati sa fie prezenti la locul intalnirii (adresa/punctul de preluare) la ora de preluare comunicata de agentie. Nu se asteapta pasageri care intarzie mai mult de 5 minute!De asemenea, pasagerii trebuie sa aiba cu ei toate documentele de calatorie pentru a evita orice probleme la frontiera.Pasagerii care au asupra lor mai mult de un bagaj de cala si un bagaj de mana trebuie sa anunte agentia (bagajele suplimentare pot fi contra cost).
Pentru a evita situatiile neplacute, pasagerii sunt rugati sa isi deschida telefonul pentru a putea fi contactati de sofer fie prin apel clasic, fie prin mesaj sau apel WhatsApp, si, dupa indeplinirea formalitatilor vamale, sa astepte in SALA DE ASTEPTARE (SOSIRI).Intalnirea cu soferul agentiei Recreation va avea loc la ora si locul comunicate de acesta.Soferul va veni cu o pancarda pe care va fi scris numele pasagerului.Plecarea microbuzului de la aeroport va fi stabilita in functie de ora aterizarilor pasagerilor programati pe masina. In unele cazuri, pasagerii sunt rugati sa accepte si aterizarea altor pasageri (maxim 2 ore).In situatiile in care avioanele celorlalti pasageri care se asteapta intarzie sau in caz de intarzieri prelungite ale unor pasageri la ridicarea bagajelor, acest lucru nu depinde de agentia noastra!
Daca de la aterizarea avionului au trecut mai mult de 30 de minute si nu ati fost contactat de sofer, va rugam sa ne sunati la numarul de urgenta: 0040 724 232343 sau 0040 744 517427.
Nu intarziati mai mult de o ora la ridicarea bagajelor pierdute, incercati sa pastrati legatura cu soferul.
Nu asteptam persoane cu retururi neconfirmate. Va rugam sa reconfirmati sosirea cu o zi inainte de calatorie, prin e-mail sau telefon (valabil pentru comenzile facute cu mai mult de 2 saptamani inainte de data calatoriei).
Va rugam sa ne comunicati daca avionul are o intarziere mai mare de 1 ora (de luni pana vineri: 0256 294393 / 491480 - pana la ora 17:00, sau 0724 232343 - dupa ora 17:00 si in weekend).
In cazul in care avionul dvs. intarzie mai mult de 1 ora si microbuzul la care erati initial programati nu mai poate prelungi timpul de asteptare, veti fi programati pe urmatoarele microbuze din ziua respectiva, in limita locurilor disponibile.
Pasagerii care au asupra lor mai mult de un bagaj de cala si un bagaj de mana trebuie sa anun ategentia (bagajele suplimentare pot fi contra cost).
RECREATION NU RASPUNDE PENTRU:* REZERVARILE INCORECTE SAU CU INFORMATII GRESITE LEGATE DE CALATORIE (orar de zbor, adresa/punct de preluare, telefon contact, companii aeriene, destinatie, etc.)
* INTARZIERILE CURSELOR AERIENE (in cazul intarzierilor mai mari de 1h, si care nu pot fi solutionate)
Nota: in cazul in care doriti sa decontati serviciile de transport in Romania va rugam sa ne trimiteti din timp toate datele societatii pe care doriti sa fie emisa factura.
IMPORTANT! In cazul anularii zborului dvs., pierderea unui zbor, orice modificare a calatoriei dvs., sau anularea transferului din orice alt motiv, va rugam sa comunicati acest lucru companiei noastre in cel mai scurt timp pentru a putea reorganiza transportul. In caz contrar, va asumati plata serviciului de transport rezervat.